Værksteder - Fjaltring Landsbyhøjskole

Gå til indhold

Værksteder

Sangværkstedet

Sisse Skovbakke er cand.phil. i musik. Har undervist på højskoler og seminarier. Arbejder som korleder for både børn og voksne.
”Jeg er bare glad for sang og fællessang, og kan lide at være sammen med syngende mennesker. Hver fugl synger med sit næb – selv nattergalen- og det er der vores fællesskab begynder.”

Musikværksted

Christian Risgaard er uddannet musikpædagog og organist. Arbejdet på musikskole, højskole, teater og spillet i mange forskellige sammenhænge og stilarter. Har været organist i Fjaltring Kirke.
I værkstedet arbejdes der både med kendte og nykomponerede melodier.
Christian vil gerne vide på forhånd, hvor mange der ønsker at spille, hvilket instrument man spiller og på hvilket niveau – f.eks. hvor længe har du spillet? og læser du noder og becifringer? Oplyses på tilmeldingen.

Danseværksted

Maria Rose Dybvad er uddannet psyko-motorisk terapeut.
Arbejder som danse- og yogalærer.
Er opvokset i Fjaltring og har gået på Fjaltring Friskole.
”I dansen kan vi genfinde den livfuldhed og urkraft, som får planeten til at bevæge sig og blomsten til at springe ud”

Det lille eventyrlige værksted for 3-5'årige
Højskolens styregruppe
Her fortælles og leges på livet løs.

Scenografiværksted
Højskolens styregruppe
Her arbejdes med rammerne for lørdagens præsentation - Lys, kulisser, kostumer mm.

Fjaltring Landsbyhøjskole
Tilbage til indhold